IT-podpora

S vami, našimi zákazníkmi, chceme udržiavať dlhodobé partnerské vzťahy, aby ste vedeli, že sa na nás môžete vždy spoľahnúť.

V rámci IT podpory pre našich zákazníkov poskytujeme predovšetkým riešenie incidentov, ale aj podporu druhej a tretej úrovne (second/third level support). Zákazník sa na nás môže obrátiť s požiadavkou prispôsobiť mu riešenia na mieru alebo s otázkami výstupnej analytiky.

IT podporu ponúkame našim partnerom v zahraničí, prevažne v Nemecku. IT podporu poskytujeme, podobne ako ostatné služby, formou nearshoringu. Naša spoločnosť vyvinula model overený v praxi, pri ktorom sa dôraz kladie na kvalitu a dobrú cenu.

Každá spoločnosť z času na čas potrebuje IT podporu. Externá forma IT podpory šetrí našim partnerom čas a peniaze.


 

Nearshoring

Všetky naše služby ponúkame formou nearshoringu


Zobraziť detail