#vyber si

svoju vysnívanú prácu
a pripoj sa k najlepším

#vyber si

svoju vysnívanú
prácu a pripoj sa k najlepšim

ICT konzultant

Si nadšený/á admin/ka, ktorý/á má niekoľkoročné skúsenosti v oblasti ICT a v poskytovaní technického poradenstva? Sú ti riešenia v oblasti identity managementu blízke? Tak sa pridaj k elitnej IT komunite a zarábaj nadštandardne, užívaj si flexibilitu a rozvíjaj svoj potenciál do budúcnosti.

Pracovný
pomer

TPP, Živnosť

Miesto
práce

Pezinok, Bratislava, Žilina, Košice, Stuttgart / home-office

Platové
ohodnotenie

Medior od 15 EUR/hodina, Senior od 25 EUR/hodina

Termín
nástupu

ASAP

Čo budeš robiť?

Súčasťou tvojej
práce bude:

– poskytovanie technického poradenstva, návrh a deployment riešení v oblasti identity managementu (ADFS/AD)
– poskytovanie podpory tretieho stupňa v súvislosti s riešením komplexných problémov (3rd level support)
– identifikácia kľúčových problémov a následné plánovanie a inicializácia ozdravných krokov a riešení
– využívanie firemných a interných štandardov a technické dokumentovanie riešení
– poskytovanie poradenstva a podpory pre interných aj externých zákazníkov a management
– dodávanie riešení na mieru na základe dohodnutých podmienok, kontraktu a KPI
– návrh riešení v oblasti infraštruktúry
– technické vedenie tímu v súvislosti so zabezpečením požadovaných služieb
– školenie kolegov a spoluúčastníkov na projekte

Čo všetko musíš ovládať?

– viacročné preukázateľné skúsenosti na pozíciách ako ICT administrátor, systémový administrátor, ICT konzultant, príp. v iných príslušných odboroch
– pokročilá znalosť a skúsenosti z oblasti identity managementu (ADFS/AD)

Čo od teba
očakávame?

– nemecký jazyk (min. B2).

Čo sa ti u nás bude páčiť?

Kultúra

Môžeme sa pochváliť modernou a neformálnou organizačnou kultúrou (aj keď máme nemeckých zákazníkov, prevládajú u nás neformálne vzťahy).

Práca na projektoch

Pracujeme na atraktívnych medzinárodných i lokálnych projektoch.

Rovnováha

Dbáme na work-life balance.

Home-office

Môžeš pracovať z domu alebo z kancelárie.

Pohodlie

Dostaneš služobný telefón a notebook podľa vlastného výberu.

Komunikácia

Aktívne využívame anglický a nemecký jazyk.

Naše firemné hodnoty hovoria za nás:

Flexibilita

  • “neštikáme” sa
  • máme možnosť vykonávať prácu aj remote alebo z officu v Bratislave, Košiciach či Pezinku (väčšina práce je vykonávaná formou home-office, hlavne zahraničné projekty)

Tímovosť

  • pravidelné teambuildingy v zahraničí a na Slovensku
  • príjemný profesionálny kolektív s jednoduchou organizačnou štruktúrou, nie sme korporácia

Profesionalita

  • interné a externé vzdelávanie (oblasť SAP - certifikáty, školenia, kurzy nemeckého jazyka)
  • pracovné prostriedky podľa vlastného výberu (v rámci stanoveného limitu)

O nás

Spoločnosť gd-Team bola založená v roku 2005. Patrí k renomovaným poskytovateľom IT služieb v strednej a západnej Európe so zameraním na nemecky hovoriace trhy. Jej kľúčovými činnosťami sú poskytovanie konzultácií a poradenských služieb v oblasti SAP riešení, predovšetkým v segmentoch sieťových odvetví, priemyslu, služieb a verejného sektora. Ako dynamicky rozvíjajúca sa firma z Pezinka vyniká stabilným a vysokokvalifikovaným tímom odborníkov. Silnou konkurenčnou výhodou je jazyková zdatnosť a geografická dostupnosť konzultantov v rámci strednej Európy a okolitých trhov. Spoločnosť gd-Team kontinuálne investuje prostriedky do inovácií a vzdelávania svojich pracovníkov. Disponuje oficiálnym servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sa stal certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.

O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke:
https://www.facebook.com/gdteamslovakia

Share on facebook
Zdieľaj na facebook
Share on twitter
Zdieľaj na Twitter
Share on linkedin
Zdieľaj na linkedin

ICT konzultant