IT governance predstavuje IT procesnú podporu, zavádzanie a audit štandardov a postupov riadenia IT.
Poradíme vám ako zlepšiť a zoptimalizovať vaše interné i externé IT procesy, projekty a programy.
Pracujeme na základe znalostí ISO, ITIL, PRINCE, TOGAF, SAP PCoE, Agile.
Hľadáte do tímu špecializovaných profesionálov? Nájdeme vám odborníka formou bodyshoppingu. Stojí pred vaším tímom náročný problém a máte pochybnosti, či ho s internými silami zvládnete? Pomôžu vám naši skúsení konzultanti a programátori.
V prípade záujmu dokážeme pre váš nový alebo existujúci projekt dodať dostatok pracovných síl. Naši konzultanti sú špecialistami v mnohých oblastiach (SAP, ABAP, Java, .Net…), a tak vedia pomôcť po konzultačnej, ako aj po výkonnej stránke.
Náš tím pozostáva zo špičkových ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorí v minulosti pracovali s mnohými SAP riešeniami. Preneste problém na našich šikovných seniorov a vy sa sústreďte na svoje podnikanie.
Naši konzultanti a programátori majú bohaté skúsenosti zo zahraničia, kde pracovali na náročných projektoch. Prostredníctvom nearshoringu vám dokážu efektívne pomôcť na diaľku. V prípade potreby vieme spoločne vyťažiť maximum z geografickej dostupnosti Bratislavy a Viedne a dostaviť sa do vašej spoločnosti osobne.
Nie ste si istý, či vám vieme pomôcť s vaším problémom? Neváhajte a obráťte sa na nás, na každý dopyt ochotne odpovieme.
VSE / VSD
/
Východoslovenská Energetika a.s. (VSE) a Východoslovenská Distribučná a.s. (VSD) sú spoločnosti ktoré zabezpečujú dodávku a distribúciu elektrickej energie a dodávku zemného plynu, prevažne v regióne východného Slovenska. V súčasnosti zásobujú elektrickou energiou vyše 600 000 a plynom vyše 200 000 zákazníkov.
Poskytované služby:
Pre tieto spoločnosti už dlhodobo poskytujeme naše služby spadajúce do kategórie Podpora a rozvoj systémov SAP IS-U.
V rámci podpory sme zodpovední za riešenie incidentov, problémov a chýb v oblastiach Správa prístrojov a zariadení, Výmena dát, EDM, Zúčtovanie a fakturácia ako aj Formuláre. Do tejto časti neodmysliteľne patrí aj užívateľská podpora pre zamestnancov VSE a VSD.
V oblasti rozvoja systémov sa plnohodnotne podieľame na realizácii nových zmenových požiadaviek, či nových riešení a aplikácií. Zabezpečujeme analýzu zákazníckych požiadaviek, prípravu návrhu riešenia a cieľového konceptu a samozrejme aj samotnú realizáciu zmenových požiadaviek našimi konzultantmi a programátormi. Neoddeliteľnou súčasťou je aj podpora pri akceptačných testoch, školenia koncových užívateľov a podpora pri produktívnom nasadení. V poslednej dobe sme takto participovali na implementácii nových billingových produktov, zavedeniu Smart Meter infraštruktúry, úpravách v oblasti výmeny dát (TŠVD) ako aj pri migrácii na Hana databázu a upgrade systémov.
Hydro je spoločnosť zaoberajúca sa spracovaním hliníka s 35 000 zamestnancami v 40 krajinách na všetkých kontinentoch. Okrem výroby primárneho hliníka, valcovaných a lisovaných výrobkov a recyklácie sa venuje aj ťažbe bauxitu, rafinuje oxid hlinitý a vyrába energiu. Je jedinou 360-stupňovou spoločnosťou v oblasti spracovania hliníka. Hydro v Žiari nad Hronom vyvíja a vyrába 18 000 ton hliníkových profilov ročne na dvoch hydraulických lisoch a zamestnáva takmer 350 ľudí.
Spoločnosť Hydro sa rozhodla pre implementáciu nového globálneho vzorového riešenia ERP v SAP S/4 Hana a systému MES (Manufacturing Execution System). Pre pilotnú implementáciu globálneho template-u sa vybral slovenský závod na výrobu hliníkových profilov v Žiari nad Hronom. Implementácia obsiahla moduly SAP-MM, SD, LE, WM, FI, CO, QM, PP, BC, Fiori, ako aj kompletnú integráciu nového systému MES, ktorá slúži na riadenie výroby.
Projekt bol úspešne odovzdaný do užívania v decembri 2019. Biznis so spracovaním primárnych kovov je dosť špecifický, a preto aj samotné riešenie je pomerne špecifické s množstvom klientsky špecifických programov a procesov v oblastiach MRP, Sales order costing, Controlling, manažment hliníkových čapov, manažment šrotu a v neposlednom rade bilancia kovu.
Spolupráca Stingel Consulting a gd-Teamu/gs-Softu už roky dokazuje výhodnosť takéhoto partnerstva pre obe strany. Využitím znalosti zákazníka, jeho potrieb, poznaním nemeckého IT trhu na jednej strane a vynikajúcou odbornou a jazykovou pripravenosťou a nearshoringu ako konkurenčnej výhody na strane druhej vzniká synergický efekt, z ktorého profitujú dodávatelia, ako aj náš konečný zákazník. Takým je aj TÜV Süd s centrálou v Mníchove. IT služby, či už SAP poradenstvo, SAP vývoj alebo podpora či vývoj nonSAP aplikácii poskytujeme cez Stingel Consulting už od roku 2016, s rastúcou tendenciou počtu podporovaných oblastí a objemu služieb. Práve v oblasti nonSAP podpory (tzv. 2nd level support) sme od októbra minulého roku mali možnosť dokázať svoje prednosti v kvalite našich výkonov a, samozrejme, aj atraktívnosť našej ceny.
Na konci niekoľkomesačného výberového konania sa TÜV BSG rozhodol opäť pre spoluprácu so Stingel Consulting, t.j. aj pre subdodávateľa gd-Team/gs-Soft v podpore aplikácii ASPro, PS Explorer, VETAS, YAMBS, VISITOUR, PPM, TalenTS a ďalších.
TÜV Süd je náročný zákazník: náročný na odborné vedomosti, náročný na úroveň komunikácie, jazykové znalosti, včasnosť reakcie, proaktivitu a efektivitu. Je skvelé vedieť, že práve v gd-Teame a gs-Softe pracujú kolegovia, ktorí spĺňajú tieto náročné kritériá. Patrí im naše uznanie.
Spoločnosť Infra Services, a.s., (INS) vznikla v decembri 2007 ako dcérska spoločnosť so 100% účasťou Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, a.s. (BVS) odčlenením Divízie servisných činností.
Vďaka dlhoročným skúsenostiam, technologickému know-how a materiálnemu vybaveniu patrí medzi špičku vo svojom odbore. Vykonáva všetky servisné a údržbové práce na vodovodnej a
kanalizačnej sieti v správe BVS, ako aj výstavbu nových sietí. Poskytuje taktiež súvisiace odborné poradenstvo týkajúce sa vodomerov, armatúr, vodovodných šácht či stokových sietí.
Predmet dodávky bola kompletná implementácia nového riešenia v oblastiach:
– SAP BC
– SAP ERP (FI, FI-AA, CO, MM, SD, PM/SM),
– Vývoj a implementácia aplikácií pre podporu štandardnej funkčnosti modulov SAP,
– Vývoj a implementácia aplikácie „Používateľský Kokpit“ v prostredí systému SAP, prostredníctvom ktorej je zabezpečené zadávanie a spracovanie dát v systém SAP cez prierez jednotlivých realizovaných činností spojených s hlavnou obchodnou činnosťou spoločnosti Infra Services. Ide o činnosti, ktoré sú spojené s realizáciou výkonov opráv a údržby, dopravnými výkonmi, obstaraním a spotrebou materiálu a služieb a v neposlednom rade vstupom pre fakturáciu. Ide teda o spracovanie celého spektra prevádzkovo-ekonomických operácií integrovaných do jedného používateľského prostredia. Bez obáv je možné skonštatovať, že toto riešenie vykazuje všetky znaky štandardne dodávaných riešení spoločnosťou SAP pre odvetvové riešenia.
– Vývoj a implementácia aplikácie „Doprava“ v prostredí systému SAP, prostredníctvom ktorej sú riešené komplexne procesy spojená s realizáciou dopravných výkonov, jednak v oblasti hlavnej obchodnej činnosti, tak všetkých ostatných podporných činností pre túto oblasť.
– Integrácia – realizácia rozhraní na externé systémy (systém SAP v BVS a.s., personálny systém, GPS, palivové karty pre čerpania PHM, …)
Zahájenie projektu bolo realizované Kick-off mítingom, ktorý sa konal v polovici septembra 2018, čo predstavovalo odrazový mostík pre začatie implementačných prác dodávaného riešenia. V spolupráci s kľúčovými používateľmi spoločnosti Infra Services, a.s., bol spracovaný koncepčný dokument „Cieľový koncept“, prezentujúci šírku zavádzanej funkčnosti dodávky projektu. Tento dokument bol následne schválený, a teda posunul práce na projekte do tzv. Realizačnej etapy. V rámci tejto etapy bola realizovaná parametrizácia systému, príprava a realizácia testovania základnej a cieľovej funkčnosti dodávaného riešenia, test migračných nástrojov a migrácia pripravených migračných dát, školenia kľúčových a koncových používateľov. Úspešné zakončenie spomenutých činností vytvorilo dobrý predpoklad pre prípravu produkčného prostredia a následné zahájenie produktívneho využívania systému, ktoré bolo realizované k termínu 1.1.2019.
V súčasnosti je systém prevádzkovaný z pohľadu gd-Team, a.s. v režime jeho podpory a rozvoja.
Slovnaft, a.s. so sídlom v Bratislave, je rafinérsko-petrochemická spoločnosť s ročným spracovaním 5,5 – 6 miliónov ton ropy. Spoločnosť okrem výroby, skladovania, distribúcie a veľkoobchodného predaja výrobkov z ropy disponuje najväčšou maloobchodnou sieťou v rámci Slovenskej republiky, zameranou na predaj motorových palív a mazív a na poskytovanie širokej škály služieb motoristom.
Na projekte sme pôsobili od júna 2016, medzi základné oblasti v spomenutých moduloch patrilo:
Počas pôsobenia na projekte sa nám vďaka kvalite našich služieb podarilo získať veľmi dobrú pozíciu u zákazníka, čo viedlo k ďalším menším zadaniam pre našu firmu a tiež k objednávke podporných činností pre už bežiace systémy. Naša firma pôsobila na tomto projekte ako subdodávateľ viacerých lokálnych a medzinárodných spoločností. V súčasnosti máme priamy kontrakt na podporu a rozvoj IS-Retail.
V rámci celoeurópskej energetickej skupiny innogy pracujeme pre viaceré spoločnosti na Slovensku, v Poľsku ale aj v Nemecku.
V Poľsku už dlhodobo poskytujeme naše služby v oblasti komplexných IT riešení a programovania v SAP systémoch pre innogy Polska a innogy Stoen Operator.
Medzi naše posledné aktivity patrí implementácia komplexného riešenia pre zákazníkov na deregulovanom trhu s energiami (GUDk), ako aj legislatívne zmeny (OZE) a ďalšie úpravy v oblasti Zúčtovania a fakturácie (IS-U BIIN), správy pohľadávok a záväzkov (IS-U FICA), správy energetických dát (EDM), či formulárov (SAP Forms).
Naši konzultanti komunikujú plynulo v poľskom jazyku, a preto dokážu tomuto zákazníkovi poskytnúť najvyššiu kvalitu služieb a skúsenosti z projektov v rámci celej Európy bez jazykovej bariéry.
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (BVS) spolu so svojou dcérskou spoločnosťou Infra services, a.s. je dodávateľom vody a prevádzkovateľom vodovodných a kanalizačných rozvodov v Bratislavskom kraji. Celkovo spoločnosť dodáva vodu a zabezpečuje odkanalizovanie pre viac ako 700 tisíc obyvateľom regiónu.
Strategickým cieľom projektu bolo nahradenie existujúceho informačného systému na báze MDN novým od spoločnosti SAP. Implementácia začala v marci 2017 a úspešne sme ju zavŕšili spustením modulov SAP ERP a SAP IS-U, vrátane komplexne zrealizovaného SAP ISU CS modulu pre obsluhu koncových zákazníkov ako aj kompletná integrácia na DMS systém a poruchový portál PPP. V súlade s plánom projektu používa BVS nový systém od 25.1.2018.
Predmetom dodávky bola kompletná implementácia nového riešenia v oblastiach:
Analýza v prostredí tohto riešenia prebieha na týždennej, prípadne mesačnej báze a poskytuje zákazníkovi užitočný, informatívny prehľad v oblasti párovania platieb. Na druhej strane odkrýva možnosti vylepšenia procesu párovania pre konzultantov, ktorí môžu na základe analýzy určiť nové pravidlá párovania, čím znížia počet manuálne spracovávaných položiek.
Aplikácia „ANNA” je taktiež nápomocná v procese zavádzania nových kritérií párovania, v ktorom dokáže vyčísliť o koľko percent sa párovanie na základe úpravy zautomatizovalo. Výsledky analýzy sa dajú použiť aj pri optimalizácií programového kódu, ktorý sa skrýva v samotnom procese párovania.
Tento nástroj je možné nasadiť aj u iných zákazníkov na zlepšenie procesu párovania, nakoľko spĺňa teoretickú definíciu produktu resp. AddOnn riešenia. Úspešná realizácia a implementácia „ANNA” v BVS je dobrým základom pre jeho využitie aj v iných utilitných spoločnostiach, čo zabezpečí prehľadnejšie výstupy pre príslušné oddelenia v organizácii a jednoduchšiu identifikáciu problémov pre túto oblasť.
Spoločnosť gd-Team, a.s. pôsobila v tomto projekte ako implementačný partner a po skončení projektu sme sa so zákazníkom dohodli na podpísaní servisnej a rozvojovej zmluvy na ďalšie obdobie.
Pre spoločnosť gd-Team, a.s. je to významná referencia v oblasti implementácie SAP na „zelenej lúke“ a pre každého konzultanta dôležité obohatenie svojho profesionálneho životopisu.