IT Podpora

pre klientov

IT podpora

pre klientov

Čo ponúkame?

S našimi zákazníkmi udržiavame dlhodobé partnerské vzťahy, čím chceme dať jasne najavo, že sme kedykoľvek k dispozícii a že sa na nás môžete vždy spoľahnúť.

Pomáhame pri veľkých IT projektoch

V rámci IT podpory pre našich zákazníkov poskytujeme predovšetkým riešenie incidentov, ale aj podporu druhej a tretej úrovne (second/third level support). Zákazník sa na nás môže obrátiť s požiadavkou prispôsobiť mu riešenia na mieru alebo s otázkami výstupnej analytiky. IT podporu ponúkame našim partnerom v zahraničí, prevažne v Nemecku, a podobne ako ostatné služby ju poskytujeme formou nearshoringu. Naša spoločnosť vyvinula model overený v praxi, pri ktorom sa dôraz kladie na kvalitu a dobrú cenu.

Potrebujete viac podrobností, alebo chcete priamo prediskutovať svoj problém? Neváhajte a obráťte sa na nás:

Každá spoločnosť z času na čas potrebuje IT podporu. Externá forma IT podpory šetrí našim partnerom čas a peniaze.

Nearshoring

pomoc a podpora na diaľku
Sme pripravení vám poskytnúť potrebnú pomoc a podporu na diaľku kedykoľvek
to budete potrebovať. Vďaka ideálnej polohe v srdci Európy dokážeme byť
v prípade potreby osobne vo vašej spoločnosti už o niekoľko hodín od zadania požiadavky.

Nearshoring

pomoc a podpora na diaľku
Sme pripravení vám poskytnúť potrebnú pomoc a podporu na diaľku kedykoľvek
to budete potrebovať. Vďaka ideálnej polohe v srdci Európy dokážeme byť
v prípade potreby osobne vo vašej spoločnosti už o niekoľko hodín od zadania požiadavky.
Share on facebook
Zdieľaj na facebook
Share on twitter
Zdieľaj na Twitter
Share on linkedin
Zdieľaj na linkedin

IT podpora